svar på era kommentarer !



varför har du inge header? :)

jag håller på att fixa min blogg så snabbt jag kan så jag har inte haft tid :)
du har super fin blogg, men jag undrar vf du har löshår ? :D
tack :) jag använder löshår för att mitt eget hår ska se tjockare ut + att jag vill ha lite längre hår :D

vad är din natuliga färg på ditt hår ;)?
min natuliga hår färg blond :)

sminkar du dig varje dag, så fall varför ? :))
nja jag sminkar inte mig när jag bara är hemma,men jag kan inte gå ut på stan och sånt utan en bas ;)

Du e ful, varför?
jag tar inte åt mig alls över de där :) för de är din åsikt,jag tycker de är bara onödigt med tid att bry sig om ngt sånt litet.man får ju alltid skit direkt när man inte märker till det av någon/några ! *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0