älskar dig bästis <3

du är min bästa vän och de kommer du alltid vara även om du vill elr inte.Du har varit den som har gjort mig glad från ledsen och arg.du och jag bråkar ofta men vi vet här inne i  ♥ att vi älskar varandra och att vi kommer alltid att göra de.jag vet inte vad jag skulle göra utan dig du är mitt allt. du är som mitt ♥ . för utan dig kan jag inte leva.jag tänker på dig hela tiden och saknar dig varje sekund du är min bästa vän och de kommer du alltid att vara. jag vet att jag kan vara dryg ibland att jag sårar dig men, du kan såra mig också. nu har vi vart vänner nåra år och de ska vi fortsätta att vara älskar dej föralltid bby<3


Kommentarer
Postat av: sofi

gud vad söt hon är:)

2011-01-09 @ 14:04:06
URL: http://sofiliovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0